www.myline-eon.ro vizualizare si plata facturi

Nu mai platesc factura la lumina sau factura la gaz de cand cu site-ul www.myline-eon.ro. M-am speriat cand am vazut dupa 2 saptamani ca factura platita cu cardul nu era confirmata pe myline-eon.ro.
Cum trebuie sa faceti pentru vizualizare si plata facturi e-on. In primul rand inregistrarile si verificarile abonatilor la inregistrare se face manual, astfel ca veti avea nevoie de 1 zi sau doua pentru a vedea istoricul de facturi si plati.
Intrati pe site pentru ca vi se vor da detalii pentru fiecare operatiune. E floare la ureche www.myline-eon.ro

Comentarii

Anonim a spus…
de ce nu se poate creea cont pe www. myline-eon.ro pentru a viziona plata facturi,index etc.
Anonim a spus…
totul este o abureala
Anonim a spus…
va bateti joc de oameni mai bn duceti va in germania ca acolo nu va puteti bate joc de ei ca nu sunt prosti ca romani
Anonim a spus…
totul este o abureala, este putin spus. aveti un grag de nesimtire care nu poate fi rostit. nu aveti un program de alocare si preluare a datelor pt. intocmirea factutilor asa cum va laudati in dosarele de abonat.la telefonul 2003660265 a-ti montat un robot hodorogit ca sa va puteti bea cafelele in liniste, in detrimentul abonatilor. asta se numeste cel putin NESIMTIRE. treziti-va dracului la realitate.
Anonim a spus…
subscriu
Anonim a spus…
Mai oameni buni chiar va bate-ti joc de cei care va tin in spate.Eu am cont si nu pot sa accesez contul ,unde naiba l-ati ascuns.Vreau sa spun celor care poate nu stiu ,ca orice accesare a servicilor e-on ,si remarcati ca sunt peste 4 milioane ,detinatorul sitului primeste bani
Anonim a spus…
Am intrat si eu pe site chiar azi,vroiam sa nu mai astept pana la primirea facturii, sa sting toate platile pe 2012, dar spune ca le pare rau,site-ul este nefunctional momentan, sa revenim in data de 12 decembrie 2012, adica azi! cand tot asa este.
La telefonul cu 0800... spune ca nu se poate apela acel numar, iar la celalalt , mi-a pus muzica si imi tot spunea ca toti operatorii sunt ocupati.Sa astept si imediat apelul va fi preluat...Am stat 5 minute, timp in care bineinteles sunt taxata si am inchis ca m-am saturat.Am trimis un e-mail catre ei, dar nu mi-au raspuns.Servicii de toata jena cu nota de plata umflata cu pompa.
Sa le fie rusine!!!

Anonim a spus…
F.T.am incercat de n.ori sa-mi verific contul si este imposibil;dece nu anuntati daca este o defectiune sa nu ne enervam si sa insistam fara nici un rezultat?!
Anonim a spus…
cei ce au postat pe site au dereptate. eu am avut cont de accesare vechi, mergea destul de binisor accesam si vizualizam facturile le achitam pana in acest moment cand a-ti facut modificari care nu functioneaza.am urmat pasii precizati de dvs mi-am modificat contul de accesare si nu merge.chiar ca sunteti o sursa de nervi pentru perioada cand oamenii in general se relaxeaza,doar sunt Sarbatorile de Iarna.Mai bine lasati modificarea pt primavara, la nervi oamenii faceau un dus si o baie de soare si scapau de ganduri rele.Scuze dar cred ca sunteti neseriosi.Totusi va spun La Multi Ani! poate asta va determina sa rezolvati impedimentul creat clientilor dvs.
Anonim a spus…
ce mai mare prostie pe care au facuto, nu mai trebuie nici un comentariu
Anonim a spus…
E o mare bataie de joc!! Efectiv nu se poate accesa contul creat,te scoate afara din sistem fara nici o explicatie!
Anonim a spus…
stimabililor de la eon .ro va bateti joc de noi cu modificarile voastre , totusi poate va reveniti si putem si noi sa intram in contul nou creiat
Anonim a spus…
La fel si eu ma tot chinui sa verific contul si nu pot in nici un fel. In decembrie 2012 am comunicat consumul de gaz telefonic ca pe internet nu am reusit. Nu stiu ce se intampla.
Anonim a spus…
Oare OPC-ul ce parere are despre asta? Am ales factura electronica, acuma daca vreau sa primesc factura pe hartie, ca sa nu raman dator (cine are atatea ore libere sa acceseze factura pe site?)trebuie sa achit o taxa, nu? mai bine le trimiteti naibii pe mail. Daca tot se lucreaza manual.
Anonim a spus…
nu-mi pot crea un cont la eon ,DE CE ?
Anonim a spus…
ce mai mare prostie pe care au facuto,rusine!!
Anonim a spus…
sunteti niste ordinari jegosi care stati in spatele iesenilor rapanosilor care sunteti va inbogatiti pe banii contribuabililor ratatilor eon romania ar trebui desfiintat pentru alta firma mai serioasa sunteti neseriosi si cu asta am spus tot ce aveam de spus
Unknown a spus…
anonim draga nu sunt de la eon dar vad ca stai rau tare cu gramatica



Anonim a spus…
Eu platesc facturile on-line.Cind am fost acasa in Romania am fost la sede E-on si mi-am facut contracte la lumina si gas noi si mi-au facut EI modalitatea de plate si verificarea facturilor on-line.Spuneti numai aberatii.Cind am avut probleme si am trimis e-mail mi-au raspuns a doua zi.Eu sunt multumita de serviciul lor.
Anonim a spus…
De ce naiba mai aveti site online daca nu se poate intra pe el... da eroare de fiecare data când incerc ca il accesez indiferent de Browser (Google, Internet exporer )...
Anonim a spus…
De trei zile incerc sa-mi comunic autocitirea si nu reusesc nicicum!!Sunt in perioada de autocitire anuntata si tot nu mi se permite aceasta operatiune.De ce??Nu-i pentru prima data cand se intamla acast lucru si e deosebit de neplacut!!
Anonim a spus…
In mod regulat nu reusim autocitirea chiar in perioada anuntata,este revoltator si nu se intelege de ce ni se iroseste timpul.